Expresné chudnutie do plaviek: Obmedzte jedlo a pite túto šťavu!
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Nestihli ste schudnúť do plaviek a trápi vás prevísajúce bruško? Stačí, ak každý deň vypijete obyčajný pohár zeleninovej šťavy, ktorá vás zbaví nepeknej pneumatiky.
Zdroj: profimedia.sk
Tí najlepší výživoví poradcovia sa zhodli na jednej zeleninovej šťave, ktorá najlepšie bojuje proti tuku na bruchu.
Nejde o žiadny zázrak, ale o obyčajnú paradajkovú šťavu! Vedci v istom časopise zverejnili štúdiu, ktorá priniesla zaujímavé výsledky. Ľudia, ktorí denne vypili aspoň necelé 3 deci tohto nápoja, stratili o 50 percent viac tuku z brucha počas 8 týždňov. Príjemným bonusom bolo aj zníženie hladiny cholesterolu.
profimedia.sk
Paradajky obsahujú množstvo telu prospešných látok, minerálov, vitamínov, majú málo kalórii a obsahujú veľa vody, takže vás rýchlejšie zasýtia a nemusíte ich veľa zjesť alebo vypiť.
Samozrejme bez zdravého stravovacieho plánu a pohybu to tak ľahko nepôjde.
pixabay